Základní úpravy fotografií

08.11.2012 11:34

U tohoto úkolu jsme si měli stáhnout několik fotografií a dostali jsme zadáno, jak je máme upravit -  prostě co na nich máme změnit..:) Pracování s fotografiemi mě celkem i baví, takže si myslím, že mě letos budou hodiny Pgr bavit více.

Jako první obrázek na upravení jsme dostali obrázek s lekníny. U tohoto obrázku naše změny měli dopadnout tak, aby se fotografie celkově projasnila zvýraznila. Já k obrázku ještě přidala černo-bílý rámeček, přijde mi, že potom obrázek působí výrazněji. Nemyslím si, že to dopadlo špatně.

Na druhé fotografii, u které je dominantou červený list, jsme měli provést změny, které se týkaly hlavně ztmavení a zvýraznění. Obrázek s listem se mi upravoval o trochu hůře než první obrázek,ale snad to moc znát nejde.:D 

Třetí fotografii jsme mohli upravit podle svého, použít na ní umělecký filtr jaký jsme chtěli, což jsme byla docela i ráda. Rozhodla jsem se, že udělám velmi viditelnou změnu. Popravdě už si nepamatuji co jsem to použila za filtr, ale fotografie nyní působí staře.

 

—————

Zpět