Sweethome 3D X Autodesk Homestyler

04.05.2014 21:23

Dva programy se stejným cílem, ale trochu s odlišným stylem užívání. V SH 3D jsme měli jako úkol vytvořit byt, což už bylo jako zadání jednodušší, než jednopatrový dům v AuHo. Zadání ale nebylo jediné, co bylo v SH 3D jednodušší. Třeba půdorys objektu se tvořil jednodušeji, se zdmi se lépe manipulovalo apod. Za to v AuHo to nejen mně dalo pěkně zabrat. Vytvoření hlavních rysů domu může být v Auho sice náročnější (alespoň pro mě bylo), ale obrovský výběr nábytku to v celku vykompenzuje. Je fakt, že do SH 3D se dá nábytek stáhnout a použít, ale to se mi zdá pro nás "hodinové grafiky" trochu zbytečné. AuHo mi částečně připomněl tvoření obydlí ve hře The Sims, což mě jako mladší bavilo, tak mi ani trochu nevadilo se k tomu vrátit, ba  naopak. Jinak nevím v jakých jiných faktorech programy porovnávat, 

protože si práci s SH 3D moc nepamatuji.

 

—————

Zpět