GIMP3 - Fotokoláž

22.02.2013 21:14

Fotokoláž tohoto typu mě celkem i bavila, nebyla nejlehčí a  né každému se povedla s úspěchem. Mně z části ano, což mě celkem i potěšilo, né, že bych spolužákům přála neúspěch, ale ze svého částečného jsem se těšila. Tedy pokuď se to za úspěch dá považovat. Ale pan učitel Šatra říkal: „ Nebojte, bude hůř.“ Takže se trošku obávám následujících úkolů.

Jako u všech úkolů, co jsme zatím „vyváděli“ v GIMPu ( i v jiných programech) jsme používali námi oblíbené vrstvy:). + masku vrstvy. Princip je v tom, že bílá barva představuje, zvláštně řečeno, to co vidíme. Černá barva to, co tam je, ale my jsme to zneviditelnili. >> Na obrázku máme tabuli , ale její plochu musíme zneviditelni, tak jí vybarvíme černým štětcem. Přetáhli jsme rám? Je to prosté..Vememe bílý štětec a ten nám ho umožní rám opět na obrázku zobrazit. Ale pozor, to vše nám umožňuje vychytávka z GIMPu, výše již zmíněná maska vrstvy. 

Dobrovolný obrázek jsem nevytvořila, po 3. stáhnutí prgoramu jsem to vzdala. Tak je tu alespoň ukázka mé školní práce:]]!

 

 

 

 

 

 

—————

Zpět