GIMP 8 - Panografie

28.04.2013 22:44

Panografie, tak to byl náš další úkol. K závěru jsme měli odevzdat dva hotové soubory, což bylo i časově a myslím, že i pro některé technicky náročné.

Celé to spočívalo v tom, už ze začátku zjistit, jak na to. Kdo pochopil, byl ve výhodě, jelikož se to samé opakovalo stále dokola. Nezdá se to těžké, ale.. Myslím, že bych to asi nebyla já, kdyby jsem tam něco nepokazila. Tak tedy ze začátku se mi moc nedařilo, ale až po radě a nějaké té době jsme zjistila, v čem to vězí. Háček nebyl v ničem jiném, než nám známým vrstvách! Toto se týkalo prvního obrázku.

S druhým jsem žádný převratný problém neměla, jednoduše, musí se zjistit jak na to a pak by to mělo být bez problémů. :)

Zde jsou mé výtvory:

Pátrala jsem na webu a zalíbila se mi panografie zobrazující japonské Tokyo, které jsem objevila na adrese ww.flickriver.com

 

 

—————

Zpět